Subject: Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks
From: Kätlin Soomer | Viru-Nigula.ee <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 08:48:38 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Annan teada, et Viru-Nigula vallavalitsus väljastas avaliku ürituse
(edaspidi üritus) korraldamise ja pidamise load:

1. Viru-Nigula valla spordikeskusele ürituse „26. Viru-Nigula Rahvajooks“
korraldamiseks aadressidel Lääne-Virumaa, Viru-Nigula vald, Viru-Nigula
alevik, Aasukalda küla ja Tüükri küla 23.08.2025 ajavahemikul kell 11.00
kuni 15.30. Tegemist on Lääne-Virumaa jooksusarja kuuluva spordiüritusega,
kus võisteldakse erinevatel jooksu- ja kõnnidistantsidel.
Osavõtjate/külastajate eeldatav arv on kuni 250 inimest. Tee või tänava
sulgemist ja liikluse ümberkorraldamist ei toimu. Parkimiseks kasutatakse
avalikke parklaid ning aadressil Viru-Nigula alevik, Kalvi tee 10 asuvat
kinnistut. Ürituse eest vastutab Viru-Nigula valla spordikeskuse vanem
administraator/tegevuste korraldaja Erli Väli (tel +372 5199 3797).

2. Viru-Nigula valla kultuurikeskusele ürituse „Sõbralaat 2025“
korraldamiseks Lääne-Virumaal Viru-Nigula vallas Mahu külas Sadama
kinnistul 23.08.2025 ajavahemikul kell 14.00 kuni 24.00. Ürituse raames
toimub käsitöölaat ja viiakse läbi erinevaid õpitubasid. Esinevad
pärimusmuusikud Janne Suits ja Kristi Kool, Viru-Nigula valla taidlejad,
Aseri kapell ning Lõõtsavägilased. Soodsate ilmastikutingimuste korral
süüdatakse lõke. Üritusel osaleb umbes 500 inimest. Liikluse
ümberkorraldamist ei toimu, parkimine korraldatakse Sadama ja Riki
kinnistutel. Toitlustab ja alkoholi pakub Heli Vassar (tel +372 5566
6107). Ürituse eest vastutab Viru-Nigula valla kultuurikeskuse direktor
Kristi Onkel (tel +372 5424 0616).

Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372 325 5960, +372 5334 1270

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viru-nigula.ee/> www.viru-nigula.ee

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.